Premiär

Äntligen! Är en av mina fredags-favoriter tillbaka på TV :)
GLADIATORERNA! Jag har typ alltid haft chips till när jag tittar, ganska ologiskt egentligen, inte sant? Haha. Här sitter man och kollar på fita kroppar, och slänger i sig chips! Hur hänger de ihop? Haha!
Tittade lite på Aftonbladet.se på deras videos, och så kom jag fram till en äldre man som fick en biljett till ett slutspel inåt fotbolls liknande sport, åh sååå glad han blev! Och känslig som man e så böööööla man ! ( av lycka )! Givetvis, så gulligt att se! Har ni tid över, så ta en titt :) " hans reaktion har charmat hel världen" nåt sånt hette den !

Nu skall jag fortsätta kolla på gladiatorerna med mina älsklingar

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu