OMG

Killen jag skrev om häromdan. han har gjort de igen! haha.. han skämmer ju bara ut sig.. han säger att hon ljuger , och stalkar honom hit och dit. vill inte ens länka till hans patetiska " åh d e synd om mig " blogg. men hur som helst.
Han säger att hon ljuger om allt och att han inte träffat henne hit och dit. men ändå har hon bevis och skickat det till honom. och när hon visar för honom att hon kan bevisa det så får hon tillbaka " Du din J*vla Slyna, jag ska slå sönder dig så du aldrig mer kan hålla i en telefon " Jag är påväg nu sätter mig i bilen och är påväg hem till dig. Är det en normal person?! Jag blir så arg. men det kan man ju inte säga till honom för då blir man white trash och det ena och det andra. och han har mage och skriva så mycket dåiga saker om henne och kalla sin egna son " han e inte min " den där jävla snorungen. vem är det som är sjuk hon eller han?!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu