Lashes

Jag brukar ofta få frågan , har du lös ögonfransar på dig nu? Nej det har jag faktiskt inte förutom om jag ska gå ut eller så. Jag använder sen en tid tillbaka mascaran från marykay, mycket snack om detta företag , bluff hit och dit, men verkligen inte ! Tycker jag! Det finns så bra saker där, visst det är dyrt men om man tänker på hur mycket nytt smink man köper då och då så jämnar det ut sig, det är samma sak med hudvården dom säljer! Helt galet bra! Så får ni frågan om ett " marykay party " eller så , så säg ja! :) ni kommer bli överraskade över sakerna som finns! :)

Lägger ut ett foto på ögonfransarna! ( inte helt nöjd, bilden är inte rättvis emot de långa ögon fransarna! ) haha.

Nu skall de iväg och handlas innan hämtning på dagis :) och idag är det fredag och gladiatorerna på tv :D MYS!!

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu