Kvällsmys

Idag har dagen varit upp och ner, har vart så ARG! Irriterad och grinig, och den blev de glatt, och sen ner igen. Jag fattar inte! Eller jo, egentligen! Haha. Nu ikväll är det Barcelona på Tv, konstigt nog på en torsdag, det brukar annars vara tisdag-lördag eller onsdag-söndag. Men men de kanske e nytt schema inför 2013. Har precis tränat lite på crosstrainern, jag har så dålig kondis! Måste komma igång nu på riktigt, det var ändå snart 2 år sen våra lilla föddes, och ursäkter har man hela tiden! Dumt! Jag fick mig en "käftsmäll" förut när jag var inne på Facebook, den va klockren och den stämmer! Bilden nedan! :) kram på er !

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu