Dagens

Dagen började med att försova sig till dagis! Haha fast vi var ändå där vid 09.03. De e inte illa :) sen fick jag med
Mig min älskade pojkvän till skatås för en runda på 8km :) tråkigt väder, men älskar när det inte är för varmt när man ska träna eller gå en lång sträcka.. " förr " när jag tränade eller var ute och jogga eller gick en snabb takt föredrog jag helst lite regn och rusk , för man blir så svettig annars, eller ja de blir man ju hur som, men det känns inte lika mycket..:) men en runda blev de iaf :). Så nu ligger man i soffan helt avdäckad haha. Snart e de mat igen som gäller. Jag gjorde mig ett litet schema för en vecka igår :) med start idag. Än sålänge INGEN cola, som jag annars börjar dagen med till frukosten. Men det är inte alls bra!! Eftersom att jag e coca-cola Zero-man så får det kanske iaf bli ett glas ( kanske ). Åt tillomed en GROV macka till frukost :) haha. Händer aldrig men nu som sagt e det annat som gäller. Jag fick mig en sån spark i rumpan igår när jag såg resultatet på vågen hihi. Bara att fortsätta, och att även lägga om
Mina dåliga kost vanor! Dom är Inge det bästa. Men skall göra så gott jag kan! Ska bli spännande det här! :)

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu