Blir ledsen

En vän till mig träffade en kille för några år sedan, tjejen blev gravid, och det var jobbigt och tveksamt från båda hållen. Men så beslöt dom sig till slut att behålla barnet. Idag är barnet 2 år gammal. Och pappan lämnade mamman att föda ensam ! Och har sen dess också bara kastat skit på henne, och varit otrogen, och min vän har mått piss! Hon har kämpat och kämpat, och varje gång hon börjat må bättre så hör aset av sig och säger en massa
Saker som förlåt hit och dit. Sen går det några dagar och han e på samma nivå IGEN! Och han säger att hon stalkar honom och såna dumma saker. Han bloggar om hur " ett litet misstag " ska förfölja han hela sitt liv, han önska något han inte kan säga, men som alla som förstår är en jätte hemsk sak relaterat till henne och hans EGNA son som bor under samma tak. Han skriver om hur HAN blir förföljd och att hans nuvarande tjej får ta skiten, men det är ju HAN som startat alltihop! Och det handlar ingenting om hans tjej! Tycker bara synd om henne som hamnat emellan.
Han säger att hon hör av sig och såna saker och inte kan låta han vara. Men hallå? Allvarligt. Och när jag råka reagera och bli arg på det han skriver och har mina åsikter är vi korkade idioter och white trash ?! Och dessutom kan han inte ens visa kommentarerna vi skrivit till honom? Och inte någonstans i sin blogg eller inlägg skriver han om sin son. Usch!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu