Måndag

Godmorgon måndag!
En tidigare morgon än vad jag tänkte.. Min lilla älskling somnade tidigt igår så vad fick mig egentligen att tro att jag skulle få sov morgon haha.. :) 
Idag ska L till dagis och leka av sig lite hehe.. Verkar kallt ute :( nu vill man bara ha snö! 
Idag blir det lite träning också, eller ja promenad och squats..
Har börjar med att "träningsprogram" runtastic är en app som man kan ladda ner för 15kr men när jag laddade ner den så var det dagens gratis app :) och den är jätte bra! Där finns det squats/pull-ups/sit-ups/armhävningar och även mera roligt :) 
Nu ska jag göra lite frukost

Hejhej :) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu