Va härligt!!

Vi har inte haft någon våg hemma på ett tag, men idag när jag vägde
Mig fick jag ett jätte roligt besked!! Vågen är min nye bäste vän alltså! Va peppad jag blev!! Underbart med resultat, jag har känt på mig att jag gått ner lite men oj va glad jag lev när jag fick se de minuskilona :D nu har jag även gjort mig ett " tränings & ät schema " ska bli spännande!

På allt de här så blev jag sugen på cocos bollar haha så gjorde mig faktiskt några :) låter helt galet jag vet !! Men imon kör ju de "nya" igång :) .. Har ett gott recept på cocos bollar till er som vill testa.. Ganska likt det vanliga men
Ändå lite extra gott ! :))

100g ARLA SMÖR
1dl socker ( rågad )
3 dl Axa havregryn
2 msk Kakao
1,5 tsk vanilj socker
1,5 msk kaffe ( KALLT )
2 tsk sirap ( ungefär ) :)

Rulla i antingen cocos eller pärlsocker.. Jag själv brukar göra 50/50 :)

Jätte gott!! :)

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu