Ny Design?

Nu har nästan hela dagen gått. Jag har kollat på ny design till bloggen, den jag har nu är lite tråkig, har ju haft den sen jag startade min blogg för några år sedan men struntade i den fullständigt.. tråkigt men sp blev det. Så nu satsar jag eventuellt på en ny design med hjälp av min mammas kompis, som kan massor om sånt där med design på bloggar och kort och photoshop, hon har också en blogg, den är jätte rolig att läsa :) ska se om jag får till en länk eller om ni får kopiera! Är fortfarande ganska "ny" eftersom att jag inte gett mig in i det innan. Det blev en gooooo enchelada i morse! MUMS! den är faktiskt godare dagen efter :), jag var nere i affären fö en liten stund sen.. jag gick ner i min ÄLSKADE Onepice, det finns de som säger att det kan man ju inte gå ut med! Men sen finns de dom som inte bryr sig alls och jag är en av dom! :) Sådeså! vad tycker ni? Nu väntar jag på mat, eller nej förresten NU vart de klart.. kyckling med curry & ris.. Mmmmmmmm!!! Mumma! Så iallafall.. nu ska min mammas vän gå på min blogg sen vid 6 tiden, och de skulle ta tid så... Hoppas det blir grymt!! :D Min mammas väns blogg: http://krakelgarden.blogspot.se/ <3 !


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu