Go mörra

Idag blir det Nagelfix med S ! Åh så ska jag klämma lite på bebis mage :) iihh hihi. Mysigt! Hennes mage växer som bara den! Så spännande och kul och se! Nu förstår jag hur S kände sig när jag väntade min lilla :)

Dessa dagar jag inte har bloggat, har jag sin sagt för det första inte haft någon insperation, det kan ju bero på att jag vart sjuk :/. Skyller på dagis bakterierna. Dom e inte o leka med :p men nu ska ja iaf försöka komma igång igen :)

Iaf- iallafall
Iofs- i och för sig ..

För er som inte förstår det! Haha, tvivlar inte på att ni förstår men man vet aldrig :p

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu