Fotboll

Nu sitter jag och kollar på fotboll, vilket lag? Jo självklart kära Fc Barcelona! Alltså just nu e de första halvlek , minut 40! Och de står redan 4-0 till Barca! De e jätte kul att det blir så mycket mål! Men kanske med jämna mellanrum haha :) nu e de ju inte alls spännande! Men älskar att kolla ändå!
I pausen blir de en härlig stund med crosstrainern! Jag la upp en massa godis igår, men åt jag nåt? Ja, ett kinderägg och ett bett på kärleksmums muffinsen. Och jag som längtat Efter Lördag hela veckan! Haha. Men de blev lite idag istället :) en glass och en halv tablett ask! Mumma de! Ska strax ge mig på att träna en stund som sagt!

<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu