Liseberg

Idag bestod dagen av att kolla lite på Ikea, och lunch på där också. Nästan ett litet måste när man är på Ikea :). Sen bestämde jag och min mor oss för att vi skulle till Liseberg med min dotter, och min man skulle ta med sin son på bio :) så vi har spenderat kvällen på Liseberg, jätte mysigt :)! Och min lilla kärlek åkte för första gången de "stora" attraktionerna :) innan har hon bara åkt den där gratis karusellen som bara åker runt runt .. De va jätte kul! Jag trodde hon skulle börja gråta och bli jätte rädd när det gick lite fortare och när man kom lite upp i luften och guppade, men nej då :) hon tyckte de va kuligt :).

Kram! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu