Tränings blogg?

Funderar kanske på att göra denna bloggen till en liten " tränings blogg" alltså så man kan följa vad jag gör och min vikt minskning.. Sist jag började med allt tränande så blev de ju inte mycket av , tyckte jag va duktig som tappade 6 kilo på 2 veckor, så tror någonstans attrahera tyvärr " gav upp " tänkte att de fixar sig nog ändå.. Men 6 kilo är ju ingenting på denna kroppen tyvärr.. Måste ta i med " hård handskarna " haha, men jag kommer inte att gå på något gym eller så, eftersom att jag faktiskt har en liten crosstrainer hemma, och så kika lite på internet vilka olika tränings redskap man kan använda sig av hemifrån, de finns säkert massvis. Och det här med kosten kommer jag inte att förändra, eller kanske.. Men till en början om man ska tänka på all träning OCH kost, då går det bara runt i huvudet, vad ska man äta nu? Vad ska man inte äta? Hur mycket kan jag äta? När ska jag äta? Och allt de där.. Så blir man så suuuuugen på de man sagt att man inte får/ska äta.. Vi får väl se hur detta blir :)

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu