Sen morgon

Idag vaknade jag lite senare än vanligt, blev lite smått chockad när jag vaknar och klockan är 11 redan, men har ju varit vaken lite då och då inatt .. men välling, och i morse va jag med vaken, somnade om helt enkelt.. ( GÖTT ) hehe.. men direkt när jag gick upp så blev de lite träning på crossen.. :) innan frukost och så :) det känns alltid bättre att träna lite innan frukosten.. vet inte om det är en myt eller inte att de e " bäst ".. då kroppen arbetar fortare att smälta maten man slänger i sig efteråt.. (?) inte alls någon expert så säger inte att det är så! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu