Rastlös

Det har vart en helt underbar lördag idag , jag o min pojkvän o våran älskade dotter har bara varit hemma idag ( förutom att jag var iväg och handlade Thaimat ).. så de har bara varit film tittande o mys o Thaimat =) . man behöver ju inte alltid hitta på något att göra, man har de lika gott hemma :) Men nu har min pojkvän åkt till jobbet och lillan sover... är såååååååååååååååååååååååå rastlös!! zappa zappa o zappa igenom kanalerna om och om igen . finns ju INGET på tv ..

Men nu hittade jag nåt som iallafall är lite roande :) Jeff Dunham :D han e begåbad han ! :D..

blir galen på detta bloggandet , ser fram emot att sätta mig o bara skriva .. men de kommer ju inte ut nåt ur mig.. Åh så störande.. ! jag ska bli bättre på det här !

HejHej !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu