Ja-aaa 11-11-11

Välkommen tillbaka kanske ?

Hade denna blogg ett tag.. typ 2007 eller nåt, jag tror jag skrev 7-8 inlägg.. sen var det inte kul längre... Men problemet är igentligen vad är det man ska skriva ? Vad är det folk vill läsa ? Jag menar nu satt jag ju o bara stirra i skärmen , man vet ju inte vad man ska skriva som sagt. 

MEEN....!

Det blir la bättre med tiden kanske :)

Nu Börjar strax resultat delen av Idol 2011 , så  nu e de liiiiite spännande !.. Mina Favoriter detta år är ju Självklart Robin & Molly ! Dom har grymma röster ..

jahaajaa.. får väl se när jag skriver nästa gång, som sagt är inte bra på detta.. :P

Ha de bra sålänge =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu