Myspys

Jag har vart dålig på att uppdatera här igår och idag, minns om jag kanske även missa i förrigår också, inte meningen, men man glömmer av det när man Inte är helt inne i det helt. Haha :) älskar att läsa bloggar, har läst kissies mycket, men nu i 3 v har det vart Annica och Marcelos bloggar då dom vart i Thailand och jag älskar verkligen Thailand. Var där för några år sedan, det är helt underbart där! Värmen, maten, shoppingen, folket :) oh va brun jag vart när jag kom hem .. Helt underbart var va det var :) en riktig tungvridare där!! Hahaha..... Nu ska jag fortsätta mysa med familjen !
Skall även se om jag kan då upp några gamla bilder från Thailand :)

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu