Lunch

Men vad jag sover! Idag fick jag sov morgon igen ! :) min älskling är för söt! Men han har nåt i sig att när han väl vaknar så kan han inte somna om. Fast jag vaknade ju vid 8, men somnade ändå om, tanken var ju att luncha lite idag, men klockan blev så sent! Men de ska vi nog ändå hinna med! Är lite sugen på amazing thai faktiskt ! Det är så! Gott ! :) jordnötssåsen e mumma! Ne nu får jag änna sätta igång och försöka få på mig ett ansikte. Och idag blir det premiär för vägtullen haha ( för oss alltså ) idioti de där! Att man inte kan åka tex från Borås till Malmö utan att behöva betala trängsel skatt ! Dåligt.

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu