God morgon

God morgon Alla sötisar! Inatt blev de k gen rolig natt, har sovit ur dåligt, men sov igen det nu på morgonen! Därför detta " sena " inlägg hehe :) idag blir de nog en liten promenad ELLER en stund på crosstrainern jag fick i julklapp av min älskade! :) ska försöka att vakna till nu så man inte somnar till i denna Goa soffa och dessutom i onepiecen! Nu blev jag attackerad av min älskling med massa pussar! Så myyyysigt så! :)

Nu ska jag försöka äta nåt, dåres va de blir :) antagligen den goda encheladan eller hur de nu stavas! Haha, som jag gjorde igår.

<3 !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu