Fotbollsgalan igår

Weho! Den årliga fotbollsgalan var igår kväll och första priset (i tv) gick givetvis till våran egen Messi! Haha.. Zlatan Ibrahimovic.. Och för 8e året i rad får han guldbollen.. Som han själv sa "ni som tycker de e lite tjatigt vill jag säga att jag är inte klar än jag har mer att ta hem så vi syns nästa är igen" och med glimten i ögat :) 

Men vad ska man säga det är ju faktiskt så att han är den som visar att han verkligen är värd det :)
Jag tycker iallafall att han är den rätta att ha den :)  
Det var lite kul också att se hans fru hon såg inte alla lika "glad" och stolt ut som hon gjorde för några år sedan haha.. De såg utjötat ut för hennes del.. Nästan inte ens ett leende...... Men de var nog en annan större del tjejer som log för hans skull! Hehe.. 

Grattis Zlatan! Inte för han läser min blogg haha.. Men man gratta ändå! 

- Angelique


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu