Brr

I morse var det bra kallt ute nu är vintern påväg alltså! Vart e snön? Den får gärna komma nu hehe..
Fram med vinterjackan ( fast jag själv har använt min sen jag kom hem från Rhodos nästan 1 mån ) haha.. Men de behövs de e ju kallt som sagt.. Men vantar eller mössa har jag inte använt än men de e på god tid att börja :) 
Har kollar lite på ett par skor sol heter Ldir som e så!! Snygga jag smälter asså.. 
Tum vantar eller finger vantar?
Jag kör på både och fast de e klart mysigast men inte de händigaste med Tum vantar :) mysigt är det. 
Lång eller kort vinterjacka?
Jag kör på lång de e varmast och härligast :) 


- Angelique


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu