Smör-Bygge

Idag blev jag löjigt sugen på choklad mitt upp i allt, och inte vilken choklad som helst utan kladdkaka! med gammaldags vanilj glass.. det finns aldrig gammaldags gräddglass på netto, där jag handlar. konstigt nog fanns det idag ! haha.. men när jag väl ska börja med mitt bakande så ser jag att det inte finns 100g smör av det ÄKTA smöret som är godast att baka med! vi hade ju såklart annat smör men de e som sagt inte lika gott. :P men som  vanligt som det säkert är i många andra hushåll att det finns 2 paket öppnnade haha.. så vi hade alltså 2 paket öppna så de va bara att slnga ihop smöret till 100g haha..:) bra blev de till slut iallafall.
 
Innan baket var det träning ( såklart ) c(: det blev en liten stund med crosstrainern. Åh vad jag älskar musik! det gör så mycket när man tränar, jag har sån dålig kondis så när jag väl var klar så kunde jag knappt andas.. får bli en bättring nu med konditionen och träingen över huvudtaget!
 
Alla brukar alltid lägga upp ( även jag haha ) när man ska äta något eller innan eller vad man har ätit. nu ska jag va så rolig tt jg sk lägga ut en bild påhur det ser ut när man ätit klart!!! hahahhaha
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu