Aug. 19, 2013

Jag suger på att blogga, men man blir så otroligt sugen ibland, sist jag bloggade sa jag att jag skulle dra igång en tränings blogg, men så blev de ju inte! Haha jag har för dålig moral för allt tränande och "nyttig" mat. Men jag undrar om jag inte ska bli en liten salladsätare och fisk kanske, har hört att sallad och kött ska vara det bästa. Har i ochförsig testat det själv innan i samband med träning och gått ner 10 kilo men vart har den moralen tagit vägen undrar jag, så tänker jag även "vart är min motivation" ? Det räcker ju egentligen att ställa sig framför en spegel eller gå till nån kläd affär och prova ett par kläder?! Men som sagt det är den där kicken som verkligen behövs. Jag får se hur det blir men man måste ju iallafall försöka.

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu